Šis pratimas gali tęstis ir 2 val. – priklauso nuo to, ką tikitės juo pasiekti.
Paskirtis: formuojant tyrinėjimo įgūdžius, skatinant bendradarbiavimą ir kitokį mąstymą; diegiant kūrybišką mokymąsi.
Eiga:
Dalyviai 3-6 asmenų grupėse turi sumodeliuoti „kelionę“ iš ten, kur yra (pvz., iš klasės, mokyklos), remdamiesi vienu pojūčiu – klausa, kvapu ar lytėjimu.
Kelionė turėtų trukti ne ilgiau kaip 10 min.
Apsvarstykite:
Detales: kurios erdvės / vietos įdomiausios, kurios teikia iššūkį (pvz., laukas, uždraustos zonos), kaip kiekviena erdvė naudojama.
Kaip teisingai įvertinti rizikos ir nepatogumo veiksnius?
Klausimai bei patarimai refleksijai:
Grupelėse aptarkite, kas pavyko ir ką kitąkart keistumėte.
Ko konkrečiai šiame procese jūs asmeniškai išmokote? Kaip dirbote grupėje? Kurie įgūdžiai / kokio pobūdžio patirtis jums labiausiai (ne)padėjo veikiant? Koks jūsų vaidmuo šioje užduotyje?
Bendrai pagalvokite, kaip perdirbtumėte pratimą arba kaip kitaip sudėliotumėte akcentus, siekdami sukurti kažką naujo?