Paskirtis:
pradedant diskusiją apie perspektyvą ir interpretaciją; aiškinantis, kaip keičiame tyrinėjimą ir kaip šis išlieka „lankstus“; ieškant bendro sutarimo idėjų ir tyrinėjimų klausimais.
Reikės:
fotografijos, popieriaus lapo, uždengiančio visą fotografiją, tačiau su kvadrato formos skyle (mes naudojome aplanką).
Eiga:
Mažose grupėse nagrinėjamas nedidelis fotografijos fragmentas (5-7 min.).
Grupė turi bendrai nuspręsti, kas pavaizduota visoje fotografijoje.
Atidengiamas visas vaizdas.
Aptariami šie klausimai:
Ar jūs to tikėjotės; ar atspėjote visiškai tiksliai? Ar artima nuotaika / jausmas?
Kaip pasikeitė pradinio fragmento suvokimas, pamačius visą vaizdą?
Kokius klausimus užduotumėte nufotografuotam asmeniui / žmonėms?
Klausimai refleksijai:
Kiek iš tikrųjų žinome apie mokyklą?
Kodėl naudinga pažįstamus dalykus pamatyti „kitomis akimis“?